Solo - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Tjebbe Hakkert - WaarBenJij.nu Solo - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Tjebbe Hakkert - WaarBenJij.nu

Solo

Blijf op de hoogte en volg Tjebbe

13 Februari 2013 | Chili, Punta Arenas

Zoals het altijd met plannen gaat, is de reis weer compleet veranderd.
Hoe idyllisch het surfplan ook klonk, het is het toch niet geworden.
Franco kon op het laatste moment het geld niet meer bij elkaar krijgen, wat betekend dat ik in mijn eentje verder ga reizen.
Ik heb daar een heel dubbel gevoel over;
Ik vind het onwijs kut om zonder Franco verder te moeten gaan,
want het is ondertussen een geweldige vriend geworden en ik zal al onze humor dingetjes enorm missen,
maar aan de andere kant ben ik aan deze trip ooit begonnen met als doel om meer zelfstandig te worden. Met Franco ben ik altijd min of meer in mijn comfortzone gebleven, want hij spreekt natuurlijk vloeiend Spaans en regelde van alles en nog wat.
Nu hij niet meer mee kan, moet ik dit allemaal zelf doen.
Spannend, want ik ga vast een paar keer op m´n neus, maar daar leer ik dan weer van en bereik ik mijn doel..tadaaa!!! positief denken enzo

Enfin vandaag hebben Franco en ik met dikke tranen en mooie verhalen afscheid genomen op het vliegveld van Santiago, want ik ben in mijn eentje naar Punta Arena gevlogen, om vervolgens morgen door te trekken naar Torres del Paine.
Dit bevind zich haast in het uiterste puntje van de wereld en is een waar wahalla aan lange hikes en andere buitensporten. Chris Zegers noemde dit ooit zijn mooiste bestemming ooit, dus ik kijk er erg naar uit om totaal van de wereld losgekoppeld te raken en compleet op te gaan in de rauwe wilde natuur hier.
Volgend verslag zit vast weer vol met mooie verhalen.

Chao

  • 13 Februari 2013 - 09:59

    Anneke En Mark:

    hai tjebbe jammer dat die vriend niet verder met je mee kan reizen,maar je kan het ook prima alleen daar geloven we in .

  • 13 Februari 2013 - 11:44

    Lotti:

    <3.. 'Cause you're awesome.. :).

  • 13 Februari 2013 - 12:30

    Sylvia :

    He he, eindelijk alleen verder.
    Heel goed en mocht tijd worden!!!
    En Torres del Paine moet inderdaad 1 van de mooiste plekken op aarde zijn. Wij hebben het toen niet gehaald. We wilden per boot en het was veel te slecht weer (eind oktober)
    jij zit in hun zommer, maar wel al behoorlijk aan de achterkant van de zomer.
    Hoe ga je? Per bus of per boot of probeer je zo ver mogelijk te vliegen?
    groet uit Nieuwegein
    Syl

  • 13 Februari 2013 - 17:09

    Tjebbe Zelf:

    hey Sylvia,

    merk je jou invloed in dit verhaal hahaha?
    Ik heb zojuist een bus geboekt naar Punta Arena´s en dan morgen een bus vandaaruit naar Torres!!

    Ik zit hier indd in hun zomer, maar daar merk je vrij weinig van, want iedereen draagt hier mutsen.

  • 14 Februari 2013 - 09:25

    Sylvia:

    bij jou dragen ze mutsen, maar hier zijn we mutsen, omdat we gewoon braaf in het stramien blijven lopen en iedere dag weer naar ons werk gaan, terwijl jij doet wat we stiekem allemaal zouden willen doen. Lekker reizen, mensen ontmoeten, dingen beleven en ervaringen opdoen. Opeens zijn al die dingen hier niet meer zo belangrijk. Als je terugkomt krijg je een grotere cultuurshok dan toen je de daar heen ging... ALS je terugkomt......
    syl

  • 14 Februari 2013 - 19:13

    Hennie Hakkert:

    Tjeb wel solo maar niet alleen we reizen met je mee en binnenkort figuurlijk.

    knuffel.

  • 25 Februari 2013 - 19:42

    Francisco Sepulveda:

    necesito ubicar a Tjebbe Hakkert si alguien tiene o ha tenido contacto con el favor de comunicarse a turismo teresa en puerto natales +56-61-412962 es urgente. gracias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Punta Arenas

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

home sweet home

17 April 2013

vlinders

14 April 2013

Busje komt zo

28 Maart 2013

Jezus in Peru

11 Maart 2013

Blij dat ik reis
Tjebbe

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 42459

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 15 September 2012

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: