vlinders - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Tjebbe Hakkert - WaarBenJij.nu vlinders - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Tjebbe Hakkert - WaarBenJij.nu

vlinders

Blijf op de hoogte en volg Tjebbe

17 April 2013 | Colombia, Cartagena

Ik ben verliefd!
Het is alleen een lange afstandrelatie, want ze woont in Colombia, maar we gaan het avontuur samen aan!
Ik ken haar pas een dag of 2,
ze is vrolijk, kleurrijk, heeft een positieve spirit en is echt absoluut bloed mooi...haar naam is; Cartagena!

Ik wil deze blog volledig aan haar wijden, want dat is ze waard.
Mocht je ooit toevallig eens in Colombia zijn,
bezoek haar, want ze is zo leuk!

Ze is omringt door een oude stadsmuur, waardoor als je binnen bent,
al snel een knus dorpsgevoel krijgt. Overal waar je kijkt zie je gekleurde huizen, gezellige balkonnetjes en vrolijke mensen op straat.
De een nog vrolijker dan de ander, en het mooie is dat je ´s avonds er ook nog kan rondlopen zonder dat de drugsdealers aan je kont hangen.
Ze zijn er vast wel, maar de politie is overal aanwezig en heeft mijn tas op een avond verschillende keren compleet overhoop gehaald,
om het drugstoerisme tegen te gaan.
Een flinke stomme Jaap die daar nog drugs gaat verkopen, wat Cartagena heel aangenaam maakt.

Ook ligt ze nog eens aan zee, dus daar kan je ook nog genieten.
Ze is omringt door mooie omgevingen zoals eilanden waar je met reisbureau´s naar toe kan gaan, maar ik ben gewoon bij haar gebleven (L)!
Het mooiste aan haar is haar karakter en gezelligheid,
die je echt ooit eens moet ervaren,
dus hierbij mijn aanbeveling!

Morgen ochtend ga ik haar met pijn in mijn hart verlaten,
maar ik heb haar beloofd dat ik ooit nog naar haar terugkeer.

Nos vemos, mi amor,
un beso!


  • 17 April 2013 - 09:01

    Lars:

    "Morgen ochtend ga ik haar met pijn in mijn hart verlaten,
    maar ik heb haar beloofd dat ik ooit nog naar haar terugkeer."

    Met mij, met MIJ! Ik houd van dit soort stadjes en wil deze stad zeker met je meemaken. De foto's waren erg mooi om te zien en ben er echt heel benieuwd naar.

  • 17 April 2013 - 18:58

    Mark En Anneke:

    hoi tjebbe,wat fijn dat je verlieft bent ze klinkt ook heel avontuurlijk en mooi.jammer dat je niet zo lang bij haar kan blijven maar wie weet zien jullie elkaar nog wel eens een keer.Vonden je ouders haar ook mooi? groetjes van mark en anneke

  • 18 April 2013 - 04:32

    Tjebbe:

    Ja, het was aan alle kanten liefde,
    we vonden haar allemaal geweldig.
    Het contrast is pijnlijk nu we in het lelijke en behoorlijk vervuilde Santa Marta zijn...MAARR...
    2 geweldige dingen zijn zojusit geboekt; Ciudad perdida en Parque Tayrona.
    Ciuadad perdida is die verloren stad waar ik over schreef en parque Tayrona is een natuurgebied met wereld beroemde stranden, waar je in een hangmatje gaat overnachten...kop maar op met die geweldigheid!

  • 22 April 2013 - 18:18

    Sylvia:

    ben benieuwd naar je verhalen alsje weer thuis bent.
    zo te lezen ben je in ieder geval goed geraakt door het reis virus.
    en zo hoort het ook!
    wij gaan dit jaar weer naar Sumatra.
    ook leuk, ook al is het maar 3 weken....
    we mogen wel een lunch afspreken straks om weer een beetje bij te kunnen kletsen!
    geniet van die laatste weken en tot gauw
    sylvia
    ps
    ik ben de eerste 2 weken van mei vrij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Cartagena

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

home sweet home

17 April 2013

vlinders

14 April 2013

Busje komt zo

28 Maart 2013

Jezus in Peru

11 Maart 2013

Blij dat ik reis
Tjebbe

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 42318

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 15 September 2012

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: